10 ключових порад для успіху в електронній торгівлі

Давайте поглянемо на два найбільш успішних онлайнових підприємства: Yahoo і Amazon. Чому вони досягли таких успіхів? Вони надають величезну кількість цінних послуг в Інтернеті. І вони роблять все, щоб далі діяти в цьому напрямку.
Надавайте реальний цінності

Ваша сторінка повинна надавати безкоштовні ресурси, намагатися відчувати потреби суспільства та надавати реальні цінності вашим відвідувачам. Без корисної інформації та реального змісту, ваш Веб-сайт зникне в інформаційному шумі. Надавайте реальні цінності і доходи прийдуть до вас.
Влаштовуйте якісні презентації

Представлення змісту, суспільно корисної інформації та необхідних інструментів недостатньо. Це має бути добре представлено. Якісні швидкі способи подання, яснчй веб-дизайн, який добре виглядає і який легко зрозуміти. Він повинен легко сприйматися як візуально, так і свідомістю. Ваші відвідувачі швидко зроблять висновки про якість вашого сайта.високое якість призведе до повторних візитів і більш високому трафіку. Слава про ваш дивовижному сайті буде поширюватися.
Будьте унікальними

Ваш сайт повинен бути унікальним. Ви повинні мати щось таке, чого не має більше ніхто. При використанні основних бізнес-можливостей Інтернет, ви ніхто інший, як торгує лоточник, навіть не знає про тисячі інших веб-сайтів, схожих один на інший. Це пригнічує, коли бачиш людей втрачають свої гроші на рекламу «схем, які допоможуть швидко розбагатіти» або рекламують такі ж програми, як у інших. Навіть не згадуйте ці електронні молотки. Тому, якщо ви не маєте власного унікального веб-сайту і не дбаєте про наявність у нього п’яти С (content, community, concistency, capability and commerce — зміст, суспільна корисність, сумісність, продуктивність і торгівля), тоді ви будете ніким іншим як кібернетичним вуличним торговцем, що стоїть на місці.
Створюйте свою марку

Чому Yahoo! оцінюється в 10 разів більше, ніж Infoseek? Через його імені-бренду. Yahoo зараз віртуально асоціюється з Інтернетом. Amazon.com також досяг широкої популярності свого імені. Обидві компанії придумали імена, які люди змогли легко запам’ятати і зручну обстановку навколо них. Сьогодні ключовим фактором успіху є не захоплення частки ринку, але захоплення «частки суспільної свідомості». Це означає впізнавання вашої марки. Ваше назва повинна бути помітним і значущим. Ваше назва повинна викликати почуття або образ у свідомості покупця. Як приклад, ім’я Yahoo нагадує почуття осяяння і у мене виникає відчуття, що я доторкаються до золота. Ім’я Amazon.com викликає у мене картину гігантських величезних джунглів, в яких все можливо.
Електронна комерція

Давайте подивимося їй в обличчя. Е-комерція коштує тут. Відповідно до даних «Форрестер Рісеч», онлайнова роздрібна торгівля досягне обсягу 108000000000000 доларів в 2003 році. Ваш сайт повинен мати повнофункціональну систему електронної торгівлі, вбудовану в неї. Це передбачає, що ви дійсно хочете почати торгувати в мережі. Відвідувачі мають потребу в тому, щоб купити ваш продукт або послугу в будь-який момент, просто клікнувши по кнопці. Ваш сайт потребує того, щоб зробити покупки швидкими, веселими і легкими для перевірки. Догодите імпульсивній покупцеві і надайте йому можливість простої і ефективної покупки за системою кредитних карт. Як ще ви припускаєте зробити гроші в Мережі?
Формуйте філії

Одним з найважливіших факторів успіху Amazon.com є створення філіальних програм. Куди б ми не пішли, скрізь на веб-сайті можна купити книгу від Amazon.com. Це дуже важливо формувати надійні партнерські зв’язки та філії. Створюйте власну програму філій і ви зможете побачити збільшення своїх доходів. Розвивайте партнерські спільні підприємства з тими веб-сайтами, які відповідають тематиці вашого бізнесу. Запам’ятайте, ви не зможете вижити довго, якщо не спробуєте зробити все це самі.
Технологічні знання

Ніхто не може забезпечити виконання зазначених вище факторів без надійних технічних знань, «ноу-хау» — або без прямого доступу до них. Не варто навіть говорити про те, що Yahoo і Amazon.com мають у штаті дуже багато технічних фахівців. Звичайно, ви розумієте, що не можна построїти надійний інтерактивний бізнес не роблячи того ж. Звичайно, ви не обов’язково повинні бути програмістом, але ви повинні мати доступ до тих людей, які зможуть підтримати вас у технічній галузі.
Просування сайту

Реклама! Промоушен! Розкажіть світу про вашому сайті! І я не маю на увазі спам. Я маю на увазі постійний, стратегічно продуманий і агресивний промоушен з використанням розсильних листів, реклами в електронних магазинах, класифікаційної реклами, пошукових машинах, спрямованих рекламних електронних листів та інших інструментів реклами в Інтернеті. Рекламуйте сайт по радіо, в газетах і на телебаченні. Вам потрібно, щоб хто-небудь дізнався, що ви існуєте і що ви займаєтеся бізнесом. Веб-сайт є в реальності нескінченно малою кількістю бітів інформації, прихованим в комп’ютері. Він щось значить тільки в тому випадку, якщо хтось з людей прийде подивитися на ваш сайт.
Будьте терплячі

Ви повинні бути терплячі і думати на перспективу. У вас буде багато важкої роботи, якщо ви хочете домогтися успіху, і ви не зможете домогтися успіху раптово. Спершу повинен бути план. Сфокусуйтеся на вашої стратегії і робіть правильні дії в потрібний час. Ведіть свій бізнес крок за кроком і ви будете помітно винагороджені. Я бачив дуже багато людей, які намагаються зробити це швидко, швидко схопити куш замість того, щоб вкласти в цю діяльність багато праці. Це не той шлях, яким потрібно йти, щоб домогтися успіху.
Фінансування

Для того, щоб досягти ваших цілей і предметів мрій, ви повинні вкласти час і гроші. Якщо ви відчуваєте брак фінансів, спробуйте звернутися до друзів, сім’ї або інвесторам для того, щоб фінансувати ваш проект. Якщо ви думаєте, що маєте дійсно велику ідею, тоді ви повинні звернутися до людей, що надають фінансову підтримку або інвестиційним фірмам. Відповідно до даними SBA (Small Business Administration), приватні інвестори надають понад 20 мільярдів доларів на рік для фінансування 30 тисяч малих компаній.

Оставьте комментарий